Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home3/dsdnoell/public_html/system/codeigniter/Common.php on line 130
*** DSD-Noell Romania - Echipamente Hidromecanice, Sisteme de actionare pentru poduri mobile ***
 
 

 
 
 
home page
site map
contact



 
 

 

Proiecte DSD Noell in Romania

proiecte DSD in lume

Sistemul Portile de Fier I este una dintre cele mai mari constructii hidrotehnice din Europa si cea mai mare de pe Dunare. Lacul sau de acumulare, cu un volum de peste 2200 milioane m3 si puterea instalata de ca 2000 MW sunt cifre impresionante pentru o amenajare hidroelectrica. In afara de furnizarea de energie electrica, canalul navigabil realizat face posibila navigatia pe Dunare prin ecluze construite pe ambele maluri.

detalii

Proiecte DSD Noell in lume

proiecte DSD in lume

In 1997, DSD Noell a obtinut contractul pentru realizarea lucrarilor hidromecanice (inclusiv sistemele hidraulice de actionare si comanda) pentru hidrocentrala Kali Gandaki din Nepal.

detalii
proiecte DSD in lume

La 30 de kilometrii est de Izeh, in Muntii Zagros (provincia Khuzestan) poate fi gasita una dintre cele mai mari hidrocentrale iraniene, Karun III. Raul Karun, cu o lungime de 720 de km este raul cu cel mai mare debit din Iran. Hidrocentrala Karun III a fost construita pentru a furniza energie electrica si pentru a regla debitul variabil al raului.

detalii
proiecte DSD in lume

Barajul Kukule Ganga se afla la 70 km sud est de capitala Colombo.

detalii
proiecte DSD in lume

Barajul Enguri se afla in partea de nord vest a Georgiei, pe raul Enguri in muntii Caucazieni. Barajul are o inaltime de 271.5 m fiind pana astazi cel mai inalt baraj in arc din lume.

detalii
proiecte DSD in lume

Pentru una dintre cele mai mari centrale hidroelectrice construite in lume, DSD NOELL a proiectat, furnizat si montat 8 conducte fortate din otel cu diametre intre 6.0 si 7.25, cu o greutate totala de aprox 27.000 tone si o lungime totala de aprox 2.400 m.

detalii
proiecte DSD in lume

In 2002 Ministerul Industriilor din Islanda, Landsvirkjun si Alcoa Inc. (USA) au semnat un acord privind construirea unei centrale cu capacitate de 690 MW care trebuia sa furnizeze energie pentru un nou cuptor de topit aluminiu in estul Islandei.

detalii
proiecte DSD in lume

In aprilie 2005 DSD Noell a castigat contractul de extindere a instalatiei de acumulare prin pompare Nestil-Tierfehd HEPP la Linth-Limmern-Valley in Cantonul Glarus din Elvetia.

detalii
proiecte DSD in lume

Barajul Massingir - situat pe raul Olifants a fost construit in anii 70 pentru a asigura apa necesara irigatiilor in zona Lower Limpopo Valley (90,000 ha), impotriva intruziunii saline, pentru a produce energie si a neutraliza influenta inundatiilor.

detalii
proiecte DSD in lume

In valea Nilului de la Assuan la Cairo agricultura depinde exclusiv de irigatii, care sunt asigurate prin cele trei mari baraje aflate pe Nil Esna, Naga Hammadi si Assiut. Prin intermediul barajului pe Nil din apropierea Naga Hammadi este asigurata irigarea unei dintre cele mai sarace zone din tara.

detalii
proiecte DSD in lume

Barajul Wieblingen construit in 1925 a necesitat o reabilitare pentru a-l mentine opearational si stabil si pentru a asigura protectia impotriva inundatiilor pentru orasul Heidelberg.

detalii
proiecte DSD in lume

Pentru podul canal Magdeburg au fost furnizate structuri din otel.

detalii
proiecte DSD in lume

St. Malo este unul dintre cele mai importante porturi de pe coasta de nord a Frantei.DSD Noell a livrat si instalat pentru portul ecluza St. Malo noile ecluze, respectand sistemul initial de constructie.

detalii
proiecte DSD in lume

Barajul Raffelberg a fost realizat in perioada 1916-1919, in acelasi timp cu canalizarea raului Ruhr si construirea orasului port Mulheim. Date fiind conditiile in care a fost construit barajul, s-a decis reabilitatrea acestuia in perioada 1999-2006.

detalii
proiecte DSD in lume

Pentru ecluza portului Bremerhaven, DSD Noell a realizat si montat: 3 porti rulante plutitoare, 2 poduri pentru porti, 2 poduri basculante pentru poarta cu deschidere laterala si pentru poarta cu deschidere la mare,1 tunel de verificare, 1 grinda de oprire plutitoare.

detalii
proiecte DSD in lume

Barajul Este este un baraj cu deschiderea de 41 m care incorporeaza o ecluza cu 2 porti buscate si un pod basculant.

detalii
proiecte DSD in lume

Podul mobil basculant la intrarea in portul Barcelona, cel mai mare pod de acest tip din lume cu deschiderea de 110 m, asigura traficul camioanelor spre chieiul portului si permite trecerea vaselor de mari dimensiuni.

detalii
proiecte DSD in lume

In sudul Spaniei, peste canalul Estacio, podul mobil face legatura intre Marea Mediteraneeana si Marea Menor. Podul este echipat cu cilindri hidraulici pe ambele parti care permit o deschidere completa in mai putin de 2 minute.

detalii
proiecte DSD in lume

Proiectul feribotului Yantai-Dalian include doua terminale feribot si reprezinta o importanta parte a infrastructurii ce face legatura intre mare si uscat din NE Chinei pana in Delta Yangtze in sudul Chinei.

detalii
 
 

Powered by MagicPixel.ro

end footer